Vi har bistått Pernod Richard med utviklingen av flere unike konseptprosjekter – Gin Cocktail Book og Whiskey Cocktail Book – der målet var å forsterke merkevaren gjennom eksklusiv design, historiefortelling og visuelt uttrykk. Prosjektene viser bredden i vårt arbeid med kreative kampanjer for internasjonale merkevarer.
Vår leveranse for Pernod Richard omfattet både strategi, konseptutvikling og produksjon av markedsmateriell. Vi startet med å definere den visuelle retningen for hver bok, med tydelig differensiering mellom gin og whiskey – men med et helhetlig uttrykk som ivaretok merkevarens identitet. Deretter utviklet vi et layout- og bildespråk som kommuniserte kvalitet, lidenskap og eksklusivitet. Vi håndterte design, redaksjonelt innhold og sluttproduksjon, og sikret at materialet ble tilpasset både trykk og digital distribusjon. Resultatet ble to komplette kampanjemateriell med sterk visuell konsistens, som bidrar til å bygge merkevarens posisjon i markedet.
Pernod Ricard Norway