Vi har lenge hatt et godt samarbeid med Dacia, en merkevare som kjennetegnes av tydelige og sterke verdier. Dacias filosofi om enkelhet, smart design, lokal produksjon, effektiv produksjon, korte avstander, teknologisk utbytte, gode forhandlerrelasjoner, nøye planlegging og miljøbevissthet gjenspeiles i alt de gjør.

Mange av disse verdiene kan vi i Fortress relatere til og støtte opp om gjennom vårt arbeid. Samarbeidet har gitt oss muligheten til å formidle Dacias kjerneverdier på en måte som engasjerer kunder og gjør merkevaren tydelig i det norske markedet.
Dacia står for enkelhet, pålitelighet og smart design – verdier som har vært styrende i arbeidet med å utvikle deres nettside. Målet har vært å skape en digital opplevelse som tydelig reflekterer Dacias identitet: ærlig, brukervennlig og tilgjengelig.
Nettsiden vi utviklet for Dacia ble godt mottatt, og kundene var svært fornøyde med både design og funksjonalitet. Gjennom et godt samarbeid har vi fått vist frem merkets verdier på en engasjerende måte. Lanseringen av de nye modellene gikk knirkefritt, og ved å kombinere gjennomtenkte konsepter og digital kommunikasjon fikk både Dacia og brukerne en god brukeropplevelse som de var svært fornøyde med. Resultatet ble en sømløs og tydelig lansering hvor Dacias identitet virkelig kommer frem.

Leona Kisakye
4
min read
Benjamin Martinsen
3
min read

Dacia er et beskjedent merke i lille Norge, men de trenger like godt noen som tar vare på merkevaren og sikrer at det norske materiellet treffer som det skal.
Vi har lenge hatt et godt samarbeid med Dacia, en merkevare som kjennetegnes av tydelige og sterke verdier. Dacias filosofi om enkelhet, smart design, lokal produksjon, effektiv produksjon, korte avstander, teknologisk utbytte, gode forhandlerrelasjoner, nøye planlegging og miljøbevissthet gjenspeiles i alt de gjør.
RBI Norge

